evisit maakt van iedere kennismaking een succesvolle ontmoeting


Evisit lite is ontwikkeld voor organisatoren van relatief kleine evenementen zoals klanten- en partnerdagen, seminars en bijeenkomsten. Het pakket maakt het voor gebruikers mogelijk, tegen een zeer concurrerende prijs, gebruik te maken van innovatieve hulpmiddelen bij het organiseren van evenementen.
 
U heeft geen kennis van het evisit-pakket nodig om er mee te kunnen werken! In slechts 5 stappen is uw evenement, van het uitnodigen van uw relaties tot en met de toegangsscanning bij het evenement, moeiteloos geregeld. U hoeft slechts 2 dingen aan te leveren; uw logo en een lijst met relaties die u wilt uitnodigen.
Na aanlevering hoeft u alleen nog wat vragen te beantwoorden. Uiteraard gebeurt dit alles online. Tijdens het beantwoorden van de vragen worden uw logo en de adressen geladen. 
Op het door u vastgestelde moment worden vervolgens uw relaties uitgenodigd om zich via het web in te schrijven voor uw evenement.
 
Wij houden u uiteraard goed op de hoogte van de status van uw evenement. Er gebeurt niets zonder uw medeweten en goedkeuring.
 
Kosten? Ook daar maken we geen geheim van. Vul de eerste vragen in en u ontvangt van ons een kostenopgave op basis van een vaste prijs. 
Laat u verrassen door het gemak waarmee u met evisit lite uw evenement organiseert.
 
Een proefevenement behoort tot de mogelijkheden. Als u hierin geïnteresseerd bent, kunt u dit vermelden bij de in te voeren gegevens.
 

U kunt direct beginnen


Met evisit lite kunt u alles direct online regelen. Start nu uw aanvraag en uw evenement is in no-time georganiseerd.

Starten met de registratie